Mijn Klacht:
Mijn man moest een pakketje krijgen, we zijn een paar dagen niet thuis geweest ivm werk. Nu ben ik alleen thuis met mijn dochtertje en hoog zwanger. Ik woon in een apartement op 2 hoog. Hij belt aan en zegt dat ik beneden moet komen. Ik leg hem uit dat het niet gaat ivm mijn buik en mijn kind waarop hij zegt ik stuur dat pakketje terug naar de afzender. Ik heb hem gevraagd of dat pakketje zwaar is hij zegt nee..met moeite ben ik naar beneden gegaan om het pakketje te halen waar ik een grote doos aantref die ik met moeite boven heb gekregen. En dan nog zeggen oh mw u bent zwanger? En jullie zijn een paar dagen niet thuis geweest waarop ik hem vertel dat ik hem aan de halofoon heb gezegd dat ik in verwachting ben en ook wij een baan hebben en niet altijd thuis kunnen zijn. Hij wilde mij het pakket niet geven en met kracht heb ik het uit zn handen moeten trekken. Waarna hij mopperend wegliep. Ik heb al vaker problemen met dhl gehad maar heb het elke keer gelaten maar dit was echt de druppel. Ik woon in een nieuwbouwwoning van max 3 etages met lift. Nog nooit heeft iemand mij gezegd om een pakketje beneden op te halen..alleen bij dhl moet ik bijna smeken om het te brengen (en dan heb ik het over mijn zwangerschap). 1 keer is een man met moeite naar boven gekomen om een “niet zware doos” te brengen wat onze nieuwe stofzuiger bleek te zijn. Misschien niet zwaar nee maar voor een hoogzwangere is dat wel zwaar. En dan nog het lef hebben om te zeggen mw we moeten geven en nemen. Nou die man heeft op zn flikker gehad van mij. Ik hoor en maak teveel klachten mee over de service van dhl..doe er wat aan..een keer zullen jullie de verkeerde persoon voor jullie neus hebben.
Gewenste Oplossing:
Los het op!

