Klacht: Hoofdsteun met vlek geleverd, vanaf januari 2016 al bezig om een nieuwe te krijgen

op 01 juli 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Ik zal het kort houden want ik ben er al zoveel tijd aan kwijt maar koop NOOIT maar dan ook NOOIT iets meer bij MONTEL. Wat een waardeloos bedrijf met waardeloze werknemers! In januari is er een hoofdsteun bezorgd, zonder verpakking, zonder folie en verregend, deze werd zo in de handen geduwd. Na het droogmaken van de hoofdsteun bleek deze een oranje vlek te hebben die er niet afging. Hierop gelijk melding gemaakt en er zou iemand langskomen die het op zou lossen. Nou de meneer die langskwam heeft alles geprobeerd maar kreeg de vlek er niet uit waarop er schriftelijk is aangegeven dat er een nieuwe hoes besteld zou worden. Vervolgens werd ik na 2 weken gebeld door een bedrijf die aangaf de hoes schoon te komen maken want zij waren daar meer in gespecialiseerd. Nou mooi niet dus want we zouden een nieuwe hoes krijgen. Heb aangegeven dat hij dat maar mooi aan Montel door zou geven. Hierop werd ik na een aantal dagen gebeld om te vragen waarom deze meneer niet welkom was. Duidelijk uitgelegd en toen gaf Rudolf Robben van de klachtenafdeling aan dat hij het begreep en dat er een nieuwe hoes zou worden besteld, dit heb ik zwart op wit in een mail gekregen. Dit zou 10 weken duren. Nu zijn we 5!!!!!!! maanden verder en nog steeds niks ontvangen. Begin juni heb ik maar WEER contact opgenomen met Montel en toen beloofde Rudolf dat hij het na ging vragen bij de leverancier en er op terug zou komen. Nou u raadt het al, het is nu 1 juli en nog niks gehoord. Vanaf 22 juni ben ik bezig op Facebook Messenger en nu wordt er iedere keer beloofd dat dit bericht bij Rudolf terecht komt en hij contact opneemt. Nu ben ik er echt klaar mee en schakel rechtsbijstand in. Montel…….voor mij nooit maar dan ook nooit meer en ik zal het zeker niet nalaten om dat iedereen te vertellen.

Een nieuwe hoes en daarnaast op zijn minst een grote bos bloemen voor alle ellende en valse beloftes. Dus Montel doe je best, bewijs maar eens het tegendeel!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chrissee