Klacht: Hondtje dood gereden

op 28 juni 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij waren van 23 juni tot 26 juni een weekendje op de berckt samen met onze 2 hondjes we hebben de hondjes buiten de camping uitgelaten maar langs de weg van de berckt is erg onveilig Poolse auto rijden rakelings langs je af dat je de struik moet in springen het was afgelopen zondag 25 juni was mijn man de hondjes uitlaten op die beruchte gevaarlijke weg er kwam een Poolse automobilist en rijd ons hondtje dood hij keek in de spiegel en gaf ook nog gas erbij de eigenaar van de berckt Richard van zoelen zegt letterlijk kunnen wij niks aan doen ik heb hem gezegt jou camping gasten zijn hier niet veilig liep hij boos naar binnen diep schamen moest hij zich dus mensen ik raad jullie aan ga aub naar een andere camping waar je zelf en je hondjes buiten de camping wel veilig bent wij zijn nu ons lieve hondtje kwijt het was ons oogappel we hebben veel verdriet en dan zegt de camping eigenaar ook nog Richard van zoelen hij is een dieren vriend ECHT NIET hij heeft meer gespekt voor de Polen dan voor zijn gasten mensen echt kies aub andere camping waar je veilig bent

We zijn pas te vrede als het opgelost met oostappengroep zo niet gaan we verder

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandraroy222