Klacht: hondje in gesloten draagtas wordt geweigerd

op 22 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Onlangs gingen mijn echtgenote en ik winkelen in de Action in Middelkerke samen met ons hondje in een gesloten schoudertas, de draagtas hing gans de tijd aan mijn schouder toch kreeg ik het verwijt dat dieren niet toegelaten waren en werd verzocht dringend de winkel te verlaten zoals de eerste de beste schooier, dit pik ik van niemand daar ik volledig in mijn recht was(als de hond in een afgesloten draagtas zit mag men u niet weigeren)daarbij kinderen die lopen te spelen in de winkel en alles stuk maken die mogen wel binnen terwijl mijn hondje braafjes in zijn afgesloten draagtas zit en NIEMAND hindert. dit is de eerste keer al niet ik heb het nog van mensen gehoord en altijd in dezelfde winkel.IK ga nu wel ergens anders heen waar ik en mijn hond wel welkom zijn. een GEWEZEN en BOZE klant

laat mensen met kleine honden in afgesloten tassen toch ook winkelen en zijt een beetje diervriendelijk, dit zijn ook levende wezens . tussen haakjes jullie verkopen toch ook hondenspullen? begrijpt u

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spieken