Klacht: Hondenhalsband afgebroken

op 21 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Action verkoopt halsbandjes voor de hond met een sjaaltje in puntvorm eraan vastgemaakt. Eenmalig aangedaan. Onze ruwharige teckel trekt zachtjes, vervolgens breekt t bandje af en loopt onze hond zo de straat op. Gelukkig kon de automobilist op tijd remmen…

Als deze halsbandjes niet meer verkocht worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht bw161277

1 jaar geleden - Helaas...ik heb een bericht gestuurd naar de klantenservice van action maar geen reactie ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door bw161277