Klacht: Hond zomaar meenemen

op 18 juli 2019 over Dierenambulance in de categorie Hulpverlening

Mijn hond is weggelopen, doet hij helaas vaker, daarom heeft hij een kokertje om met mijn adres op een papiertje telefoonnummer. Had de dierenambulance gebeld met de vraag of hij daar bij het asiel zat, en ja was het antwoord. Nu zit ik tot volgende week krap en kan hem dus niet ophalen, maar WAAROM word er niet verder gekeken naar een kokertje en nemen ze maar gewoon mn hond mee?! Maar moet ik wel weer ff €17,50 neerleggen om hem mee te mogen nemen?! Vind dit echt uit den boze! Kijken nergens naar maar nemen wel gelijk je hond mee! Zelfs degene die hem misschien had zien lopen of bij hdmhaar heeft gehad had me kunnen bellen. Maar het eerste vind ik nog dat je zo’n achterlijk antwoord krijgt van de dierenambulance dat ik n probleem heb als ik niet kan betalen, moest t verder maar uitzoeken met het asiel zelf!

Dat ze voortaan verder kijken dan hun neus lang is of honden een kokertje hebben, en erop KIJKEN zodat ze ze terug kunnen brengen ipv gelijk maar meenemen en de kassa spekken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dierenambulance

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenambulance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise0787