Klacht: Hond met parvo!!

op 30 december 2015 over Stichting Idemo in de categorie Stichtingen en verenigingen

Onze hond opgehaald, ik vond al dat hij er een beetje traag was maar de mensen van idemo zeiden dat dit door de vlucht kwam en dat klonk eigenlijk wel logisch. savonds begon hij heel erg te braken maar hij dronk gewoon goed dus dierenarts zei kijk even aan. volgende ochtend tref ik een hond aan helemaal onder de poep en doodziek blijkt hij parvo te hebben en hij heeft het niet overleeft. idemo geeft uiteraard niet thuis en verbergt zich achter een contract.

geld terug en stichting idemo moet opdoeken!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stichting Idemo

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stichting Idemo over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stichting Idemo nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Stichting Idemo in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stichting Idemo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stichting Idemo

Heeft op 03 mei 2016 om 12:41 geantwoord

Zoals we al dachten, weten de mensen op dit adres en met dit tel nummer van niets
Deze klacht is namelijk niet echt
We vliegen namelijk nooit honden in , deze komen met de auto
bovendien plaatsen we nooit ongeënte honden dus niemand kan van ons een hondje met Parvo hebben
Kortom deze persoon klagen we graag aan voor laster
St Idemo

Alle klachten die gemeld zijn door I.Tuitert