Klacht: Hoge extra kosten

op 14 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Via Voordeelsparen.nl heb ik een voucher gekocht voor 2 kaartjes voor een bezoek aan de Bodyduard voor 2 personen op zaterdag avond. Voor die voucher voor 2 personen leverde ik een enorme hoeveelheid spaarpunten in, waardoor ik € 15,- per persoon korting krijg. Hoewel nog pittig geprijsd, zou ik nu € 85,- p.p. voor een 1e rangskaartje betalen i.p.v. € 100,-. Niettemin rekende ik in totaal net € 185,50 af voor 2 kaartjes (concreet dus € 14,50 korting, € 7,25 p.p. korting i.p.v. € 15,-. De extra kosten bestaan uit reserveringskosten € 6,85 en servicekosten € 0,95 per ticket. Ik vind dit niet alleen misleidend, maar ook exorbitant hoog voor een e-ticket die ik zelf ga uitprinten.

Ik wil zoals is omschreven € 15,- p.p. korting, geen € 7,25 p.p. Daarnaast vind ik het zeer misleidend hoe dit is vermeld. Nergens komt duidelijk de separate reserveringskosten en servicekosten naar voren. Het zou dit bedrijf sieren als de kosten expliciet worden vermeld, ook bij de diverse partners die zogenaamde korting geven.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 18 mei 2016 om 09:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EPieters