Klacht: hoge energie rekening

Chris91 op 15 september 2021 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Afgelopen week 6 september 2021 ontving ik een na rekening van Ista voor mijn verwarming. Dit was een jaarafrekening van januari 2020 toen ik officieel nog 20 dagen in mijn vorige woning had gewoond. Dit was een klein studenten appartementje. Ik had al reeds een voor schot betaald van 60 euro. Nu kreeg ik nog een rekening van 33.95 als na heffing. Dit vind ik echt bizar hoog. Ik heb wel geteld in januari 2020 nog effectief 10 dagen in het appartementjes gewoon en hiervoor krijg ik dus een rekening van 93.95 euro.
Dit zou ik hebben opgestookt met 2 kleine verwarmingen. Ista zegt dat hun meterstanden kloppen en dat daar dus verder niets tegen te doen is.
Wat mij nog het meest opviel is dat de Stook kosten in 1 jaar bent bijna 40% waren gestegen. Ik vraag mij erg af of dit zomaar maar omdat je niet kunt overstappen omdat het ook om een sociale huurwoning ging.
Heb de rekening gewoon betaald. Maar wilde even mijn ergernis hierover kwijt en je jaagt op deze manier mensen de schulden in die minder geld hebben en dat vnd ik gewoon een erg slechte zaak van een sociale huurwoning.

Als ik inzicht krijg waarom de kosten in een jaar met 40% kunnen stijgen en gewoon algemene erkenning hoe het kan dat de rekening zo bizar hoog kan zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ista

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ista nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris91