Klacht: Hindi Glam Summer Vibes 30 juni 2012

op 03 juli 2012 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb twee kaartjes voor bovenstaand event gekocht op 29 jubi, een dag later zie ik op de site van the Sand dat het event afgelast is. Tot mijn verbazing lees ik dus dit bericht op de dag dat het zou plaatsvinden, ik bel dus naar seetickets, waarbij de medewerker verteld dat het event bij hun gewoon nog in de verkoop staat en volgens hun dus niet gecancelled staat (hoewel het op de site van de venue the sand wel wordt vermeld dat het gecancelled is, van dit bericht heb ik dan ook een printscreen gemaakt!!). Volgens de medewerker moest ik maar aankloppen bij The Sand, maar daar neemt niemand op (in het weekend waren ze onbereikbaar en doordeweek neemt er niemand op). Na mailtjes te hebben gestuurd naar de organisator over dut probleem (info@concertgroup.nl) en contactformulier op seetickets te hebben ingevuld, heb ik een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen. Als officieel verkooppunt zou seetickets gewoon mijn geld moeten terug geven. Ze rekenen wel administratie kosten, reserveringskosten, bespreekkosten en abnormale beltarieven, maar de event waar ik voor betaalde is niet eens doorgegaan. Er is tot nu toe geen contact met mij opgenomen, dus rest mij niets anders dan aangifte te gaan doen morgen.

Ik zou graag tot op de cent mijn geld terug willen. Dat lijkt mij eerlijk, aangezien het niet door is gegaan. Ik heb netjes alles betaald, dus als de betaalde event nooit heeft plaatsgevonden, dan wil ik alle reserveringskosten/bespreekkosten ook terug.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 14:17 geantwoord

SeeTickets heeft te laat doorgekregen dat het evenement afgelast was. Klant krijgt bedrag terug gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door boelie261