Klacht: highlights zijn niet te zien

op 20 december 2015 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb highlights in mijn haar gezet met de schwarzkopf blonde highlights set (M1) en me aan de inwerktijd gehouden van 40 minuten. Helaas is er helemaal niks te zien van de highlights in mijn haar. Ik heb donkerblond haar en ik heb al vaker mijn haar geverfd met de schwarzkopf blonde haarverf, wat toen wel een goed resultaat heeft gegeven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het aankoopbedrag terug kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van den Bosch, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Wij hebben u vandaag een e-mail gestuurd via info.cosmetics@henkel.com. Mogen wij u vriendelijk vragen om ons een antwoord te bezorgen op alle vragen. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 27 april 2016 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van den Bosch,

Betreffende uw onderstaande klacht hebben wij u op 17 februari 2016 en op 01 april 2016 een herinnering gestuurd. Tot op heden hebben wij helaas geen antwoord ontvangen, hierdoor zijn wij ook genoodzaakt om uw dossier te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

U.D.
Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door laura-vdb