Klacht: HG Schimmelreiniger (schuimspray)

op 18 augustus 2018 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Gebruiksaanwijzing van dit product doorgelezen en precies opgevolgd. Ik ben dus eerst begonnen door een klein beetje van de schuimspray uit te proberen op een klein oppervlak; laten inwerken en daarna afgespoeld. Dit ging goed, was niets aan de hand. Daarna heb de kit randenvoegen met de schuimspray ingespoten, weer laten inwerken…Toen ik het spul wilde verwijderen schrok ik me dood. De tegeltjes waren gebarsten en er zaten grijze vlekken inop! Ik heb het spul er gelijk afgespoeld, maar het kwaad was al geschied. Ik kreeg met geen mogelijkheid de grijze vlekken meer weg.(Voor de scheuren was sowieso al te laat). Echt verschrikkelijk, het is namelijk niet onze eigen badkamer. Huren dit huis van kennissen. Zo verschrikkelijk rot dit. En wat lees ik nu tot mijn verbazing (of eigenlijk niet) nog 2 soortgelijke klachten over dit HG schuimmiddel zijn op deze website binnengekomen! Ook iemand met barsten in haar tegels en iemand anders beschrijft grijze vegenvlekken op tegels. Dit kan toch geen toeval zijn? Hoe kan dit gebeuren? Dit mag niet dat een middel dit veroorzaakt.

Wanneer mijn klacht na tevredenheid wordt opgelost.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 04 september 2018 om 15:03 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door MJ vdH