Klacht: HG ovenreiniger maakt vlekken in aanrechtblad

op 18 juli 2021 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

HG ovenreiniger gekocht nadat we de oven en roosters niet meer met gewone zeep schoon kregen. Helaas heeft het niet geholpen desondanks we de instructies hebben gevolgd. Dat is vervelend, maar wat echt een probleem is, is dat we meerdere vlekken in ons topcore aanrechtblad hebben van 2 jaar oud(jong). Op welke manier krijgen we deze vlekken uit ons aanrechtblad? HG doet in ieder geval niet wat het beloofd en heeft bij ons in onze relatief nieuwe keuken de problemen alsmaar groter gemaakt.

Ik hoef geen nieuwe ovenspray, die werkt niet. Ik ben tevreden zodra ik de oplossing heb voor de vlekken in mijn aanrechtblad.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door HG in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat HG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HG

Heeft op 19 juli 2021 om 08:45 geantwoord

Geachte heer Roos,
Hartelijk dank voor uw bericht met betrekking tot de HG oven, grill en barbecue reiniger. Wij vinden het spijtig te vernemen dat u vlekken aantreft op uw aanrechtblad.
Wij zullen uw bericht beantwoorden via ons e-mail systeem.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

HG International.

Heeft op 19 juli 2021 om 14:10 geantwoord

Er is geen oplossing geboden, HG vind het vervelend dat we vlekken in het aanrechtblad hebben. Ik zal de foto's en reactie van de klacht delen via social media, misschien kan HG dan wel een oplossing bedenken.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerell