Klacht: HG Natuursteen olie- en vetvlekken absorbeerder verpest je tegels

op 04 juli 2016 over HG in de categorie Schoonmaakproducten

Heb 2 blikken van dit spul gekocht voor circa 10 olievlekjes, precies gedaan zoals beschreven. Halve cm dik…meer dan 4 uur laten intrekken en de procedure herhalen. De vlekken zijn voor geen meter minder…ze zijn nu alleen voorzien van een vreselijk lelijke witte rand.

HG gemaild en foto\\\’s gemaild… natuurlijk heb ik het niet goed gedaan volgens hun experts. Ik zou nogmaals een blik er tegenaan moeten gooien. Wel stuurden ze me een chemisch middeltje om die witte vlekken te verwijderen…maar zelfs dat werkt niet.

Tegels zijn echt verpest.. zo zonde. Dus mensen wees gewaarschuwd!! Gebruik dit spul niet…. het verpest je tegels definitief!!!

Eigenlijk met niks...stenen zijn al verpest. Gaat niet meer goed komen. Lagen er net in... vreselijk arrogant bedrijf dat denkt dat alles van hun top spul is en als iets niet werkt doet de consument het natuurlijk niet goed. Edit: Zit net eens alle klachten van HG te bekijken en valt me op dat het bedrijf zelf op geen 1 klacht reageert...dit bewijst maar eens wat een arrogant bedrijf het is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HG

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar HG over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door camaro1974