Klacht: het weigeren toiletbezoek van mijn vrouw tijdens het winkelen in action merchtem

op 10 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

woensdag 10 mei waren we aan het winkelen in de action merchtem mijn vrouw 62 jaar moest dringend naar het toilet ze vroeg beleeft aan een mannelijke werknemer of ze naar het toilet mocht dit werd direct geweigerd. daar het dringend was stelde ik voor dat ze het nog eens zou vragen aan een dame aan de kassa geen probleem mevrouw , maar dat was buiten de mannelijke kollega gerekend die juist voorbij kwam en haar bitsig toesnauwde dot het toilet niet zo maar door iedereen kon gebruikt worden heb de bootschappen ter plaatse laten staan met de melding dat ik een klacht ging neerleggen . zijn bij de buren gaan aanbellen om even naar het toilet te mogen het voorval gebeurde omstreeks kwart na elf . hopende op enig begrip en of dat al dan niet een algemene gewoonte is bij actoin we zijn regelmatige klanten .

graag had ik antwoord gekregen of dat deze (be) handeling standaard is in jullie filialen met vriendelijke groeten.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door menneer