Klacht: Het voedsel. zout vet en niet gaar te krijgen. Nooooit meer iglo

op 28 december 2017 over Iglo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Deed het voedsel in de pan….Niet gaar te krijgen en erg zout plus een ander vreemd en vies iets. Door een oogoperatie kon ik een week niet koken en koos voor Iglo/ Vroeger hadden ze een goede naam. Nu is het vreselijk, eeuwig kip, veel te zout en de groenten zijn niet gaar te krijgen. Voor mij nooit geen iglo meer.

J.Jurriens.

Zout kunnen we zelf toevoegen....en dan steeds die stukken kip. Vanaf nu eet ik geen kip meer. Moest overgaan tot de iglo, omdat ik door een operatie niet kon koken. Mijn hemel, was een desillusie. Zoals ik al schreef nooit meer Iglo maar het heeft me veel geld gekost en kreeg er niet voor terug.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iglo

Reactie van de melder van de klacht addertje onder het gras

3 maanden geleden - Ik maak al jaren gebruik van iglo. Wegens ziekte heb 6 maaltijden gekocht. Ineens veel zout en altijd die kip. De Turkse maaltijd was altijd heerlijk, nu was het zoet. Het gaf naderhand een vreselijk scherp gevoel aan mijn mond/ Iglo ....waarom? Het was zo lekker. En nu.....geen iglo meer. Sorry.

Reactie van de melder van de klacht addertje onder het gras

3 maanden geleden - Al gedaan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iglo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door addertje onder het gras