Klacht: Het leveren van een simkaart

op 08 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

i.v.b met een nieuwe telefoon ben ik op advies van ziggo over gegaan naar vodafoon.
De nieuwe simkaart zou op 01-06-2017 geleverd worden door dynalogic.
Dat ging op het laatste moment niet door.
Zelf plande dynalogic een nieuwe afspraak in.
Ik heb toen aangegeven dat die afspraak niet uitkwam en een nieuwe afspraak gemaakt moest worden.
Die werd op 07-06-2017 gezet tussen 17.00 en 21.00
Om 20.00 kreeg ik een raar gevoel en ben ik op het internet gaan kijken of het nog onderweg was.
Op dat moment kreeg ik een mail met de melding dat dynalogic bij mij thuis was langs geweest en mij niet thuis hadden aangetrofen.
Ik ben momenteel niet mobiel en was dus gewoon thuis.
Er zou een kaart in de bus liggen waarop stond wat ik moest doen om de volgende afspraak te maken.
Maar wat schets mijn verbazing er was helemaal geen kaart en ze waren niet langs geweest.
Mijn telefoon nummer is wel op 06-06-2017 uit geschakeld waardoor ik voor de thuiszorg en andere instanties niet meer bereikbaar ben wat erg vervelend is.
Na een paar dagen na bellen bij ziggo vodafoon en hoofdkantoor vodafoon en dynalogic en vodafoon amersfoort waar goede vrienden op aanraden van vodafoon daar langs te gaan voor een oplossing met daar voor alle benodigde papieren.was het niet mogelijk om wat te veranderen.
Ik heb vandaag ok weer van 10.00 tot 12.00 gebeld met alle partijen maar niemand wil in deze de verantwoording op zich nemen en kijken of er toch niet anders geregeld kan worden.
Dit is op ze zachts gezegd erg teleurstellend met in het achterhoofd hebbende dat we hier met een grote partij als vodafoon en ziggo hebben te maken waar dan weer een dynalogic een groot aandeel in dit verhaal heeft.
Na het laatste gesprek van vandaag met dynalogic 08-06-2017 was de enige optie een nieuwe afspraak te maken en nu komt het op 15-06-2017 op ze vroegst.
Met de wanhoop nabij en het gevoel van enorme onmacht heb ik ook deze afspraak maar gemaakt in de hoop van
Ik heb gezien op internet dat ik hierin niet een uitzondering ben en dat radar ook dit zullen volgen.
Ik ben erg teleurgesteld in de medewerking van alle partijen.
Die zouden op ze minst zicht achter de oren moeten krabben om de moeite te nemen hoe dit allemaal zo heeft kunnen gebeuren en nog veel belangrijker wat kunnen we er met ze allen aan doen om deze klachten te voorkomen.

De medewerking en begrip voor de situatie waar mensen in zitten of mee te maken hebben.
en een gerichte oplossing voor deze uiteenlopende klachten.
Sta op en doe iets voor de mensen. !!!!!!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht johnvdm

2 maanden geleden - top van je robin want dit betreft een hoop mensen. ik had het graag zelf gedaan maar heb geen twitter of iets wat daar op lijkt. m.v.g. john.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Geachte heer Van der Meer,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door johnvdm