Klacht: Het gedrag van de bewaking en de drankgeur wanneer in gesprek

op 12 juli 2016 over marveld recreatie in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw
Het is nu al een tijdje aan de gang maar word elk jaar dusdanig erger dat de grens nu wel bereikt is.
De bewaker jos van marveld us overdags een redelijke man en savonds verandert hij volkomen en begint hij zonder reden mensen aan te raken en te commanderen.
Er word zonder enig normaal argument met laatste waarschuwingen gesmeten en we mensen worden gewoon respectloos aangesproken en behandeld.
Wanneer ik het gesprek met hem aan ga kan er niet fatsoenlijk geantwoord worden en loopt meneer meteen weg.
Na een tijdje begint meneer dan korte vreemde antwoorden te geven en ruikt het onmiddelijk naar sterke drank.
Wij irriteren ons hier ontzettend aan maar zijn vooral bang zonder reden na 16 ontzettend gezellige jaren van deze camping af te moeten.
Voor de rest zijn we ontzettend tevreden en hebben we het onzettend leuk al 16 jaar lang en vind ik het vooral heel erg jammer dat dit zo moet gaan.
We hebben tenslotte altijd erg veel respect getoond richting de autoriteiten op de camping.
M.v.g. Mitch Dielemans

Ik ben helemaal niet moelijk het enige wat ik zou willen vragen is of we misschien op een fatsoenlijke manier aangesproken kunnen worden en dat er een fatsoenlijke rede is.
Het goede voorbeeld is de bewaker gert-jan hier kan iedereen perfect mee opschieten en kunnen we heel goed praten en iedereen wil zonder enig probleem naar hem luisteren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over marveld recreatie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over marveld recreatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.p.dielemans