Klacht: Het bezorgen is weer terug bij af

op 02 februari 2018 over Axender in de categorie Reclame

Na een poosje van redelijke bezorging van de regionale weekkranten is het deze week weer mis en nu net dat er voor mij een leuk nieuws bericht werd geplaatst in een of meerdere van deze kranten.
Vandaag gebeld met Axender o wat vervelend we doen ons best gaan er achter aan ja ja weer mooi loze beloften iedere keer weer zoals in het verleden.
Het is toch ongelooflijk dat dit … bedrijf dit niet oplost als ze maar kunnen incasseren van hun opdracht gevers. Deze zouden pas moeten gaan betalen als er en juiste bezorging heeft plaats gevonden.

Nou denk niet dat ze mij ooit nog tevreden krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 07 februari 2018 om 12:03 geantwoord

Geachte heer Kaspers,

Fijn om te vernemen dat het toch gelukt is om de bezorging enige periode op orde te krijgen. We begrijpen dan ook dat het dan zeer teleurstellend is u de afgelopen week weer niets heeft ontvangen. U geeft al aan dat u ook telefonisch contact met onze afdeling Kwaliteit heeft gehad en ook deze melding via Klacht.nl wordt direct met hen gecommuniceerd. Uiteraard gaan ze uitzoeken wat er fout is gegaan en er weer voor zorgen dat u wekelijks weer de folders en kranten gaat ontvangen.

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Kaspers