Klacht: Het bedrijf stuurt door windocumenten.

op 16 december 2017 over Goed leven met Euro Shopping in de categorie Gratis / testproducten

Krijg door documenten gestuurd waar ik op moet reageren voor een aanvraag van een check van 9000 euro dat ik zogenaamd gewonnen heb en krijg zelfs een artikel wat ik niet besteld heb ik heb alleen een kunstkerststerplantbesteld met verlichting ik wil hier vanaf. wat moet ik nu doen om van mijn klacht af te komen? Ik dacht dat ik echt wat gewonnen had en heb ik de zegel geplakt voor de aanvraag later kreeg ik weer een aanvraag voor recht op een cheque en las ik op internet dat het oplichters zijn en dat er veel mensen ingetrapt zijn. moet ik voor deze hulp betalen?

Wanneer de zaak opgelost is en dat ik er van af ben van Euroshopping en dat ik niks meer van ze ontvang ik wil er vanaf.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goed leven met Euro Shopping

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goed leven met Euro Shopping nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door monique-r