Klacht: Herrie, veiligheid en schoonmaak

op 09 juli 2019 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Beste

We zijn gisteren (8-7) aangekomen op vakantie park prinsenmeer.
Helaas is de eerste indruk alles behalve goed. Dan gaat het voornamelijk over de plaats van de caravan. Ik heb het idee dat we tussen de verblijven van de werklui zitten.
Veel Herrie van het werkterrein vanaf 8.00 in de morgen. Het is net of de werklui naast je bed staan.
Herrie van auto’s trekkers en vrachtwagens.
werk lui rijden veel te hard. Alles moet langs ons naar het werk terein. Dat is al vreemd, en dan wordt de snelheid niet aangepast. Er spelen wel kinderen. Tenminste dat proberen ze. De vrachtwagens staan letterlijk voor de caravan. Echt gevaarlijk gewoon. Dan is er nog de schoonmaak.
bestek en borden nog vies in de kast.
bezem en trekker stuk. Dus vegen gaat haast niet.
De brandblusser is THT 2011..

Ik ben normaal echt geen zeur. En dat het behang van de muur is, we een laken missen, en dat alles wat gammel is, daar zal ik niet over klachten, maar wel als het om de veiligheid en rust gaat.
Ik ga op vakantie, zodat ik rust heb, en dat mijn kinderen lekker kunnen spelen. Beide lijkt hier niet te gaan lukken…
Heb deze mail ook naar de reseptie gestuurd. Ipv een mailtje met oplossingen te sturen, stond er ineens iemand achter me, letterlijk binnen in de caravan, met een andere bezem. Net of dat daarmee alles is opgelost.
Groetjes ilona antes caravan z036 prinsenmeer

Ik zou graag naar een andere caravan gaan. Een waar de kinderen (onderandere mijn gehandicapte nichtje) veilig kunnen spelen, en waar we niet om 8.00 wakker worden door de werk mensen. Was aan het rond kijken maar bv nr z012 is echt een prachtig plek. Ruimt voor de Kids, en geen werk mensenverkeer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona antes