Klacht: Herinnering abonnementsgeld

Sanne2202 op 02 december 2021 over Linda in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 november een mail gestuurd via de website van Linda en nog steeds geen antwoord gehad. Ik kreeg een herinnering van per mail over dat het abonnementsgeld niet was afgeschreven en of ik het wou overmaken en dat terwijl ik al een half jaar geen abonnement meer heb. Meerdere malen geprobeerd te bellen maar ze zijn onbereikbaar. 17 november via hun website het contact formulier ingevuld en nog steeds geen reactie gehad daarop. Erg slecht van de Linda klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten waarom ik een mail krijg met de vraag om het abonnementsgeld over te maken terwijl ik al een half jaar geen abonnee meer ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Linda

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Linda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne2202