Klacht: Herhaaldelijk wachten voor niets

op 31 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 18 mei via horren.com een bestelling geplaatst van een hor. Op 24 mei heb ik per mail begrepen dat de bestelling was overgedragen aan Dynalogic. Vrij kort hierna kreeg ik per mail van hen de aankondiging dat zij de hor op vrijdag 26 mei tussen 08:00 en 22:00 zouden leveren en in de ochtend nog een specifieker tijdstip zouden doorsturen per mail. Op de betreffende vrijdag ontving ik echter geen mail meer, bleken zij telefonisch niet bereikbaar (al stond ik wel 20 minuten in de wacht van hun 0900-nummer) en werd niets geleverd. Later op die vrijdag kreeg ik wel precies dezelfde mail dat de hor zaterdag 27 mei tussen 08:00 en 22:00 zou worden geleverd. U raad het al: op zaterdag is precies hetzelfde gebeurd: geen mail, geen mogelijkheid tot telefonisch contact, geen levering. Vervolgens dezelfde mail dat het nu dinsdag 30 mei tussen 18:00 en 22:00 geleverd zou worden. Opnieuw geen bevestigingsmail op de dag zelf en geen levering. Gaat dit nog goed komen?

Gewenste Oplossing:

Gaat dit nog goed komen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Verhagen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: https://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door CDVerhagen