Klacht: Hengelhoef

op 25 juli 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden vanaf 18 juli op vakantiepark hengelhoef een weekje in een reeenchalet geboekt.
18 juli aangekomen gigantische file en lange wachtrij voor de incheck.
bij de receptie vriendelijk geholpen, maar onduidelijke uitleg waar het chalet stond. na zoeken in de hitte het chalet gevonden. De caravan was schoon, maar stond op een plek zonder schaduw. het was snachts erg heet in de caravan! ging bijna tegen de vlakte.
het zwembad was extreem druk, totaal geen overzicht, onverantwoordelijk!! zoveel mensen in een binnenbad.
de caravan was simpel, geen waterkoker, miste stoelen, tafel was kapot, erg kleine bedden.
personeel van het restaurant – snackbar – supermarkt waren erg onvriendelijk, eten was niet goed, koud, duurde erg lang. de patat was rauw ondanks dat je vroeg of het doorgebakken kon worden.

voor ons geen Hengelhoef meer!!
we zijn ook eerder naar huis gegaan!! zijn geslacht…

Gewenste Oplossing:

een passende oplossing? hebben toch flink betaald voor een week mierenhoop, slecht eten, slechte onvriendelijk personeel!! en een niet koel te krijgen caravan!!

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Wiersma