Klacht: [email protected] reageert niet op mijn mails

DSteinbusch op 04 april 2018 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27-03, 30-03 en 04-04 een mail gestuurt betreffende een defecte stuiszuiger. Helaas mocht ik geen reactie ontvangen op mijn mail hetgeen als vervelend wordt ervaren.
Momenteel hebben we geen werkende stofzuiger in huis en wordt er enkel nog gebruik gemaakt van de Dyson kruimeldief.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest met een reactie op mijn mailing, maar herstel van van onze defecte zuiger is uiteraard de insteek van onze mail naar [email protected]

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door