Klacht: HELP ONS ASJEBLIEFT!

op 13 juli 2017 over Nederwoon in de categorie Woningcorporaties

Na een betaald account te hebben geactiveerd via nederwoon zijn wij al een klein tijdje aan het reageren op een heleboel woningen, wij willen gewoon heel erg graag weg uit een studenten woning die ook via nederwoon is gelopen 4 jaar geleden, wij zijn geen studenten meer en willen graag verder. Na een aantal telefoontjes werd ons gezegd meld je aan voor een bezichtiging op een bepaald adres, Ik heb uitgelegd aan de telefoon dat wij met onze inkomens daar niet aan kunnen komen maar er zou van alles geregeld worden om dit mogelijk te maken, wij begonnen weer te hopen, worden we dan nu eindelijk eens geholpen?

Na de bezichtiging zijn wij natuurlijk helemaal verliefd geworden op de woning om vervolgens nog geen 24 uur later te horen dat onze inkomens niet overeenkomen met dat wat er betaald moet worden voor de woning, Dit was al bekend toch? Waarom moeten wij ons dan aanmelden voor een bezichtiging? Maar goed weer gebeld en serieus van de 10 mensen die wij aan de telefoon krijgen was er 1 bereid ons te helpen, uiteindelijk konden ze ons toch niet helpen. Ik heb betaald voor een site die alsnog niets wil doen voor haar potentiële huurders. zelfs heb ik gevraagd of ze naar onze papieren kunnen kijken om ons misschien te kunnen vertellen waar we wel recht op hebben ook dit kan niet. Ik wil heel graag verder en ik hoop dat we via deze weg alsnog een woning kunnen vinden binnen ons profiel.

Als wij geholpen kunnen worden bij het vinden van een nieuwe woning.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederwoon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederwoon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa Cooke