Klacht: helft van het eten niet geleverd

op 14 juni 2018 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hadden vanavond 1462018 rond kwart over 6 eten besteld bij de burger king via de thuisbezorgd app.

rond 10 voor 7 werd het eten afgeleverd.

toen wij alles hadden klaargezet kwamen we erachter dat de bigking xxl en een large fries niet waren meegeleverd.

we hebben de afgelopen 20 minuten geprobeerd te bellen naar de locatie spui maar er word niet opgenomen (neem aan dat er een manager is die de telefoon beantwoord??

yxmjle was ons order nummer op thuisbezorgd.

bon chk 6705

Gewenste Oplossing:

als ons juiste eten geleverd word want is toch al meer dan 7 euro wat we niet hebben gehad waarvoor we wel betaald hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eddie wielders