Klacht: Hele hoge overstapkosten en waarschijnlijk iets duurder…

op 19 september 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari 2017 werd ik door Jean Michel Vervuurt van In Hoofdzaak aan de deur benaderd over goedkopere energie voor mensen met een eigen bedrijf. Mij werd verteld dat ik per jaar honderden euro’s aan energie kosten kon sparen.

Mij werd niet verteld dat ik hoge overstapkosten door contactbreuk aan mijn oude leverancier Engie moest betalen en dat het om een vast 5 jarig contract ging. Ook bespaar ik helemaal niets aan energiekosten en moet ik zelfs in afwachting van mijn jaarafrekening meer gaan betalen.

Ik ging ervan uit dat ik pas zou overstappen als contract met vorige leverancier zou zijn afgelopen. Ik wist dus ook niet dat dit per direct ging

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de betaalde overstapkosten terug zou krijgen en als ik inderdaad maandelijks lagere energiekosten heb dan voorheen.

De opzegboete was E 400,- (2x E200,- voor zowel gas als electriciteit)
waarvan slechts E250,- is vergoed door Innova

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud Raike