Klacht: hele andere kleur

op 11 september 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb de igora royal abolutes silverwhite dove grey aangeschaft om mijn grijs/witte haar weer een opfrisser te geven. Nu nog geen minuut nadat het erin zwart werd het zwart/paars/blauw. Ik heb het er meteen uitgewassen maar dit mocht niet meer baten. Op de verpakking staat duidelijk dat het een tonal refiner is die uitsluitend is bedoel voor wit of grijs haar. Nogal vreemd dat er vervolgens zon zwart/blauwe kleur uitkwam. Ik heb vandaag mijn haar moeten laten herstellen met 6 behandelingen om weer tot mijn orginele kleur te komen voor 189,- euro.

Ik ben tevreden als de herstelkosten worden vergoed van mijn haar door de aangekochte kleuring van Schwarzkopf. Heb natuurlijk de bon bewaard en foto's van mijn haar voor, na het ververen, en na de herstelbehandelingen van de kapper. Graag mij mailen voor deze als u die nodig heeft.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 12 september 2016 om 10:28 geantwoord

Geachte mevrouw Cnossen,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring met igora royal abolutes silverwhite dove grey.
Wij willen u verwijzen naar volgend e-mail adres omdat het hier gaat om een professional product.

csmprofnl@henkel.com
Zij gaan uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

T.S
Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door chriege