Klacht: Heel slecht!

op 12 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik zal het kort beschrijven. Ik ben eind december 2013 naar Londen geweest met Slangen reizen. Dit is wat er allemaal fout ging: de bus vertrok 20 minuten later van metrostation Capelse Brug in Rotterdam. We moesten heel lang wachten op de boot in Calais, zo’n anderhalf uur stilgestaan. Als gevolg hiervan ging de beloofde stadstour niet meer door, omdat we zogezegd veel tijd waren verloren. De busreis was heel vermoeiend, en het duurde allemaal heel lang met de boot. Het was beter geweest als we door de tunnel waren gegaan. Duurt niet lang, en niet vermoeiend. Eenmaal in Londen hadden we 10 uren om de stad te verkennen. Ons werd gezegd om om kwart over 9 ’s avonds weer terug te zijn, dat de bus dan zou vertrekken. De bus kwam echter pas een halfuur later aanzetten, wat heel irritant was aangezien het op dat tijdstip stervenskoud was. Terugweg weer hetzelfde verhaal. Duurde heel lang allemaal en zeer vermoeiend. Ik raad het dus voor 100%af!

Er moest wel een stadstour zijn en door de tunnel, niet met de boot.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

Bericht van Slangenreizen

3 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw, De overtocht met de Ferry en de Eurotunnel is de tijd lang. De overtocht zal worden gedaan per Eurotunnel of per ferry. Eurotunnel: De reistijd door de tunnel tussen Calais en Folkestone bedraagt ongeveer 35 minuten. Een oversteek met de pendeltreinen duurt 'van snelweg tot snelweg' echter een uur tot anderhalf uur, in verband met de hele logistiek van het in- en uitlaadproces, de tolheffing en douaneformaliteiten. Ferry De overtocht met een ferry is ook een aangename optie. Zodra de bus geparkeerd staat kan men onbezorgd genieten van een leuke reis met de boot. Reisduur van de overtocht: 50 minuten - 1 uur en 45 minuten van Calais naar Dover. Wij vinden het vervelend dat de stadrondrit niet heeft plaatsgevonden. Door rijtijdenwet is het soms niet mogelijk om de stadstocht te kunnen uitoefenen. Daarom staat deze ook onder voorbehoud op onze website vermeld. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team Slangenreizen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

Slangenreizen

Heeft op 14 januari 2014 om 12:46 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

De overtocht met de Ferry en de Eurotunnel is de tijd gelijk lang.
De overtocht zal worden gedaan per Eurotunnel of per ferry.

Eurotunnel:
De reistijd door de tunnel tussen Calais en Folkestone bedraagt ongeveer 35 minuten. Een oversteek met de pendeltreinen duurt ‘van snelweg tot snelweg’ echter een uur tot anderhalf uur, in verband met de hele logistiek van het in- en uitlaadproces, de tolheffing en douaneformaliteiten.

Ferry
De overtocht met een ferry is ook een aangename optie. Zodra de bus geparkeerd staat kan men onbezorgd genieten van een leuke reis met de boot. Reisduur van de overtocht: 50 minuten – 1 uur en 45 minuten van Calais naar Dover.

Wij vinden het vervelend dat de stadrondrit niet heeft plaatsgevonden.
Daarom staat deze ook onder voorbehoud op onze website vermeld.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Team Slangenreizen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 20 januari 2014 om 08:14 geantwoord

Dit noem ik geen oplossing. Ik ben 2 keer eerder met de trein door de tunnel geweest, en dat was een stuk aangenamer en makkelijker kan ik u vertellen. Er zit niets anders op dan dat ik nooit meer met uw maatschappij een reis zal maken en ik zal het iedereen in mijn omgeving afraden.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slangenreizen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Chahrazad91