Klacht: Hede morgen alles zijknat ontvangen

op 25 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

geachte mijnheer, mevrouw Gianotten,

bedankt voor uw bericht. Begrjipelijk dat het vervelend is als uw krant zo nat bezorgd wordt dat deze niet te lezen is.
Wij hebben uw melding direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en doen er alles aan om herhaling te voorkomen. Ter compensatie van de beschadigde krant van vandaag verschuiven wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Gianotten