Klacht: heb geen zin met deze nep website

op 16 februari 2018 over Huurcoach.nl in de categorie Adviesbureau

huurcoach incassert elke maand geld van me rekening.dat heb ik ook terug gebookt.nu ben ik bij NDA incasso gestuurd.moet 100 euro betalen.op de site kan ik ook niet in en toen ik geregistered ben heb ook gezin een malig 14 euro te betalen.

ben helemaal niet tevereden met huurcoach

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurcoach.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurcoach.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurcoach.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurcoach.nl

Heeft op 16 februari 2018 om 13:20 geantwoord

Geachte heer Nwachie,

Na uw betaling op 27 augustus 2017 heeft u hiervan een bevestiging ontvangen waarin u leest: Het systeem zal aan de hand van het door u gekozen lidmaatschap automatisch incasseren voor de door u gekozen periode. U kunt uiteraard zelf het lidmaatschap op elk gewenst moment stopzetten.

Nergens op onze site vind u de tekst dat het een eenmalige betaling is.

Op 8 januari 2018 heeft u via de mail van ons een herinnering ontvangen waarop wij van u geen enkele reactie hebben ontvangen. U dossier is daarom op 5 februari 2018 overgedragen aan het incassobureau.

Op 16 februari 2018 heeft u via de site uw lidmaatschap stopgezet en uw inschrijving verwijderd.

Debiteurenadministratie Huurcoach.nl

Alle klachten die gemeld zijn door austin