Klacht: Heb 10 dagen geleden 2bestellingen gedaan en nog steeds niet ontvangen

Marianne Bloemscheer op 24 september 2017 over Alles4noppes.nl in de categorie Deal-Sites

Het gaat om haarvesels voor dunner wordend haar en scheermesjes zou binnen 5werkdagen gestuurd worden

Zo snel mogelijk toesturen

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Alles4noppes.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alles4noppes.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Heb nog steeds niets ontvangen

Alles4noppes.nl

Heeft op 26 september 2017 om 11:02 geantwoord

Geachte heer /mevrouw

Naar aanleiding van uw bestelling bij Alles4noppes sturen wij u dit bericht.

Uw product(en) is helaas vertraagd.
De zending met uw product(en) staan op dit moment OnHold bij de douane.
Dit is een routine controle maar kan wel tot 10 werkdagen duren.

Helaas kan uw product hierdoor niet binnen de aangegeven termijn bezorgd worden.
Onze excuses hiervoor.

Wanneer u iets besteld wenst u uw bestelling uiteraard zo snel mogelijk te ontvangen.
Zodra deze levering binnen is, wordt uw order met hoogste prioriteit verzonden.

Excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen dan kunt contact opnemen met onze klantenservice [email protected]

Met vriendelijke groet
Sandra | Klantenservice

Bericht van Alles4noppes.nl

4 jaren geleden - U kunt uw gegevens naar ons toesturen via de e-mail. Met vriendelijke groet, Demi | Klantenservice Alles4Noppes

Marianne Bloemscheer

Heeft op 08 november 2017 om 12:49 geantwoord

Waardeloos na maanden nog steeds niet oplost ,wordt gewoon aan het lijntje gehouden

Bericht van Alles4noppes.nl

4 jaren geleden - Goedemorgen Marianne, Vervelend dat er blijkbaar iets mis is gegaan. U kunt uw naam, adres gegevens, datum van bestelling en laatste vier cijfers naar ons toesturen via de e-mail en dan storten wij uw geld terug. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Demi | Klantenservice Alles4Noppes

Alle klachten die gemeld zijn door