Klacht: havensteder in gebreke

op 22 augustus 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Wij zijn 3 weken geleden een nieuw contract aangegaan voor een huis via havensteder. het huis had heel veel mankementen die door de oude bewoners zijn achtergelaten. havensteder heeft beloofd dit allemaal zsm te verhelpen. er zijn zoveel gebreken in het huis waardoor je in het huis niet als een waardig mens kan leven.

wij hebben speciaal onze vakantie geannuleerd zodat wij tegelijkertijd met de aannemers die via havensteder ingeshakeld zouden worden aan het huis konden werken. we zijn al 3 weken verder ! niemand te bekennen! we worden ondanks honderden terugbel verzoeken niet terug gebeld. niemand heeft een oplossing niemand kan er wat aan doen !

wij moeten over 1.5 de sleutels inleveren van onze oude huurhuis (waar ik het spik en span achterlaat want ieder gaatje heeft een prijsje (woonbron)) en heb geen bewoonbare huis waar ik met mijn gezin van 4, 2 bonus dochters om het weekend en een zwangere buik in kan wonen.

Havensteder blijft in gebreke maar als het straks tijd is voor het incasseren van de huur van bijn a € 1100,00 ja ja bijna € 1100,00 zijn ze wel heel snel !!!!!!

als alles gisteren opgelost is !!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kirliolgu