Klacht: Hardware probleem: keyboard – letter e blijf hangen

op 15 juli 2016 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Recent een Medium laptop (model MD99850) gekocht via Aldi. Vanaf het eerste gebruik merkte ik op dat als ik de letter e intikte deze letter dubbel werd weergegeven. Het werd alleen maar erger en de letter e bleef gewoon doorlopen zonder mogelijkheid om te stoppen. De letter bleef zich eindeloos vermenigvuldigen wat het onmogelijk maakt om iets te tikken. Bovendien kwam de letter e voor in mijn paswoord waardoor ik niet meer kon inloggen.

Vervelend als je net een nieuwe pc hebt aangekocht om mee te nemen op 3 weken vakantie, maar op deze manier kon ik er niet mee werken dus meteen telefonisch contact genomen met het service center van Medion op 3 juni 2016 en het probleem duidelijk omschreven. Ik ontving meteen een voucher om de laptop voor reparatie op te sturen en de dag voor mijn vertrek op vakantie (11 juni 2016) heb ik meteen de laptop opgestuurd naar Nuth. Tijdens mijn vakantie (op 16 juni) kreeg ik een mailtje dat de reparatie uitgevoerd werd en de laptop werd opgestuurd naar mijn thuisadres.

Vandaag, 1 juli 2016, kijk ik er na 3 weken vakantie naar uit om met mijn nieuwe laptop te werken, maar de blijdschap is van korte duur…
Ik tik een woord in en opnieuw hetzelfde probleem als voorheen: de letter e blijft zich eindeloos vemenigvuldigen. Het probleem waarvoor ik de laptop retour heb gestuurd is er dus nog steeds. En als ik kijk naar het reparatiedocument in de doos dan staat er als genomen maatregelen: de software van het apparaat moest worden gereset of opnieuw worden geïnstalleerd om de ongestoorde werking te herstellen (Software operating system).

Ik ben geen pc specialist, maar mij lijkt het een probleem met het keyboard, hardware, ipv software. Waarom werd niet naar mijn probleemmelding geluisterd en krijg ik mijn laptop defect terug?
Ik zal opnieuw melding doen bij het service center van Medion.

Ik wil gewoon met mijn laptop kunnen werken, inloggen, een tekst tikken, ... Momenteel moet ik een laptop lenen om mijn werk te kunnen doen. Kan men het defect niet snel verhelpen dan wil ik een nieuwe laptop of mijn geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Medion

1 jaar geleden - Wat vervelend om te horen dat u het apparaat met hetzelfde probleem heeft terug ontvangen. Graag ontvang ik uw telefoonnummer waar u tijdens kantoor uren op bent te bereiken zodat ik u kan bellen. Met vriendelijke groet, Medion

Alle klachten die gemeld zijn door Patmanzzz