Klacht: happy

op 22 juli 2012 over Topclick in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van

5 jaren geleden - Geachte heer, Wat vervelend om te horen dat het overzicht niet voldoende duidelijkheid voor u schept. Morgenochtend nemen wij contact met u op zodat we de statistieken op een voor u passende wijze inzichtelijk maken. Vragen tot deze tijd horen wij graag op de bekende contactgegevens. Met vriendelijke groeten, Jakomijn van Herpt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Topclick in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topclick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topclick

Heeft op 23 juli 2012 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben gesproken met deze klant, en hem uitgenodigd om inzicht te krijgen in het Google Dashboard. Gezien de drukke periode voor deze klant in de zomer, is dat uitgesteld tot september. De uitnodiging blijft openstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Topclick beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door happyparking