Klacht: happering van het spel

marcelien op 16 november 2017 over Zynga in de categorie Internet Games

geachte

ik speel al een hele tijd op zynga maar ik krijg steeds de indruk dat het slechter wordt
ik heb heel veel happeringen in het spel dan zegt men flach back of zoiets is uitgeschakeld
de farmbucks die men met heel veel moiete hrijg zijn veel sneller op of dat je het zelf wild ineens wil je een dier kopen met je geld maar dan spring het direct op farmbucks en je bent het kwijt voor dat je het weet had er achtien en de dag erna plots & of é farmbucks en zou graag die &! farmbucks terug willen hebben en anders speel ik nooit meer op zynga of facebook op facebook is het even erg als op zynga

ik zal tevreden zijn als het spel niet meer happert en dat ik mijn &! farmbucks terug krijg zonder dat ik daarvoor opdrachten moet doen ik heb ze niet opgebruikt dus kijk jullie site en het spel goed na en ik hoop dat jullie luisteren

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zynga

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - er is nog niets veranderd aan zynga heeft het wel zin die klachten dat men geschreven hebben we hebben gisteren terug eens een poging gedaan op zynga maar het probleem blijft zich voordoen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zynga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door