Klacht: handscanner

op 01 mei 2017 over EmTe in de categorie Supermarkten

Emte Hulst Vanochtend sta ik rond de klok van 9.00 met mijn handscanner op de plek waar ik moet betalen met de handscanner. Weer eens niemand aanwezig…. wat overigens vaak voorkomt ….wordt er geroepen vanuit een kassa kom maar hier afrekenen…. ik mijn handscanner in de lucht….. ja je kan hier ook afrekenen …..sorry hoor waarom zou ik in een rij bij de kassa moeten gaan staan terwijl ik die handscanner heb. Als ik in een rij wil staan dan had ik echt wel die handscanner niet gepakt !!!!

Dat dit mij geen tweede keer meer moet gebeuren, en als ik als klant aan de beurt ben vind ik het ook niet prettig als ze maar zitten te kletsen met collega's of met klanten dat vind ik echt klant onvriendelijk !!! Er komen steeds meer dingen voor die mij erg storen als klant !!! had al naar hoofd kantoor gebeld maar wordt verder geen naam of wat dan ook gevraagd aan mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EmTe

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EmTe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miknis