Klacht: HANDLEIDING

op 15 februari 2018 over ITEK in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ITEK

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ITEK nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ITEK in behandeling genomen

Bericht van ITEK

1 maand geleden - Beste klant, wij sturen de handleiding u per email toe. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten Michael iTEK Klantendienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ITEK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ITEK

Heeft op 06 maart 2018 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

wij hebben u de nieuwe handleiding zojuist per email toegestuurd. Wij hopen dat u deze goed heeft ontvangen zodat u uw toestel op de correcte manier kan gebruiken.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag van u.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten

Michael
iTEK Klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door orry