Klacht: Handgemeen

op 06 februari 2018 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Op 6 februari werd ik op het voetpad haast omver gereden door een bezorger. Maar dat gebeurt wel vaker. Maar toen de bezorger bij onze brievenbus kwam haalde hij een krant uit z\’n tas en wierp die achterloos op straat. Waarom ? Nog steeds geen idee. Ik sprak hem aan op dat, naar mijn idee, asociale gedrag. Het is tenslotte bij ons \”eigen terrein\” dus de huismeester mag het weer oprapen. Ik raapte de krant op en hij stoof op mij af toen ik een foto maakte. Het werd een fysiek handgemeen van zijn kant. Omdat een omstander er zich mee bemoeide met een flink postuur bond ie een beetje in. Hij kon het niet nalaten om mij toch nog uit te maken voor een vuile kankermongool. Nu ben ik kortgeleden mijn vrouw verloren aan longkanker dus ik zit niet zo te wachten op dit soort taalgebruik. Ik heb mij dan ook stellig voorgenomen wanneer hij dit nog een keer tegen mij zegt dat ik hem dan niet meer eerst waarschuw.
Ik heb een foto van de desbetreffende zieke geest meegestuurd.

De betreffende persoon op zijn gedrag aanspreken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door keesmuizehuig