Klacht: Hamburger machine kapot

op 30 juni 2017 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had al een klacht ingediend maar bij de verkeerde vestiging bleek vandaag.
Ik heb zondag 25 juli om 7 uur 4 menu’s besteld waarvan 2 grote, alle met vlees. Nadat ik betaald had kreeg ik de melding dat de hamburger machine kapot was, de enige keuze die ik had was iets met kip bestellen. We hebben dit niet eens op gegeten, alleen de kinderen vonden de kip nog enigszins te doen. Ik vond het belachelijk dat ik geen geld terug kreeg en alleen kip kon kiezen, en ik hoor graag een oplossing

Gewenste Oplossing:

Met een juiste oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vonhissik