Klacht: halve krant zaterdag 1 juli 2017

op 01 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

geacht telegraaf…. team .zaterdag kocht ik een halve krant. geen blad vrouw, en ook geen andere bijlage . en dat voor 3,10 bij meerder zaken langs gegaan overal het zelfde halve krant.
graag reaktie van u. vr. gr. mw nieuwenhuis

graag een volledig krant zo als deze normaal zaterdag aanwezig is ,en geen stukken bijlage die er niet bij zijn.bij meerdere zaken langs gegaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juli 2017 om 14:07 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Nieuwenhuis,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de bijlagen niet bij de krant zaten in verschillende winkels.

Excuses voor dit ongemak.

In dit geval is het aan de winkels om een klacht aan ons door te geven over missende bijlagen. Wij zorgen er dan voor dat dit in het vervolg niet meer voor komt.

Op het moment hebben wij voordelige abonnementen voor de zaterdagkrant. U zou kunnen overwegen een (tijdelijk) abonnement te nemen. Dan krijgt u de krant gewoon bij u thuis bezorgd en dan kunnen wij de bijlagen altijd nasturen mochten die niet ontvangen zijn.
U kunt altijd telefonisch contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken: 088 824 824 2

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door daimler