Klacht: Half lege fles

Jennyschoemaker op 19 december 2021 over Grolsch in de categorie Bier

In een kratje pijpjes met datum mei 22 M17 P29 zat één fles die half vol was en op de inhoud daarvan zat schuim.
Bij een ander flesje zat, nadat het geopend was, glas in de dop!

Ik zou graag wat verschillende biertjes ter compensatie ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw Schoemaker, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor de vervelende ervaring. Onze flessen worden alvorens wij ze vullen getest op zwakke plekken (dit gebeurd onder andere door er hoge druk op te zetten). Helaas is en blijft glas een gevoelig product en zien we nog wel eens dat een fles tijdens transport of door gooi- en smijtwerk een tik krijgt waardoor er een zwakke plek of breukje kan ontstaan. Wanneer er dan druk op wordt gezet met een opener kan het gebeuren dat deze dan afknapt op het zwakke stuk. Heel vervelend. We willen u graag een waardebon toesturen. De flessen kunt u het beste bij het glasafval deponeren. Hartelijk bedankt voor uw melding en medewerking. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Jennyschoemaker

1 maand geleden - M.H. Alvast bedankt voor de snelle reactie en ik zie uw waardebon tegemoet. Gr. J. Schoemaker.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennyschoemaker