Klacht: Haarverf Oil and Shine

op 28 augustus 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag de 3.6 mahonie haarverf van Oil and Shine van de Action gebruikt, maar dit is mij helaas niet goed bevallen. De kleur zou roodachtig moeten zijn, maar het is bij mij erg donker uitgevallen, met een paarse gloed. Volgens de verpakking zou mijn oorspronkelijke kleur (blond) wel kunnen bij deze haarverf, en niet zo donker/paarsachtig uitvallen. Daarbij heb ik de kleuring maar 15 minuten laten inwerken in plaats van 30 minuten zoals op de instructie, omdat ik het wel een hele donkere kleur vond worden.

Ik hoef persoonlijk niets terug van Action. Ik besef me dat het het risico van haarverf is, en er is nu toch niets aan te doen. Maar ik heb hier meerdere klachten gelezen over hetzelfde merk, en ik hoop dat Action dit merk uit de schappen haalt, of dat de producten van Oil en Shine vernieuwd/verbeterd wordt voor toekomstige gebruikers.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nightflower