Klacht: Haarverf drama

op 27 februari 2016 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Ik ben gisteren bij team kappers Vlaardingen de Loper geweest. Moest 1.5 uur wachten tot de afspraak. Ik vroeg om een mooie nieuwe basiskleur met caramel highlights. De basiskleur was erg mooi. Ze begon aan het verven en ik vond het al vreemd dat ze met een verfbord aan de gang ging ipv folies. Ook werd de caramel kleur niet aan de bovenkant van mijn hoofd aangebracht, maar alleen onderin. Na het uitspoelen, fohnen en krullen liet ze het eindresultaat zien. In het slechte licht van de kapsalon leek het er oke uit te zien. Ik stond niet te springen, want het was niet wat ik wilde (balayage ipv highlights). Eenmaal thuis liet ik het aan mijn moeder zien die aangaf het niet mooi te vinden. Ik vroeg haar een foto te maken en schrok mij werkelijk wezenloos! Het was oranje aan de onderkant en heeel lelijk ingezet. Grote gaten, lelijke overloop van donker naar licht en er zat nog allemaa verd op mijn hoofd en in mijn nek! We besloten even af te wachten tot de volgende ochtend om het in daglicht te kunnen zien. Het was nog erger dan we al hadden gedacht en de kapsters hadden mij NOOIT zo naar huis mogen sturen! Volgende morgen gelijk terug gegaan. Moest weer ruim een uur wachten. Verteld dat ik absoluut niet tevreden ben en dan ik de hele onderkant dezelfde basiskleur als de bovenkant wil hebben en dan WEL highlights. Dit was niet mogelijk werd mij verteld. Ze konden de onderkant alleen “inkleuren”. Ik ging hier niet mee akkoord, omdat de balayage gewoon ontzettend lelijk was ingezet! Ik wilde volledig van de lichte kleur af! Uiteindelijk kon dit toch, maar er zou altijd wat verschil te zien zijn, wat ook zo is. Ik heb €160,- betaald, omdat ik een kleurenplan genomen had. Nu mag ik dus nog 2 keer daar naartoe terug, omdat ik dat kleurenplan heb, maar zoals misschien begrijpelijk, ben ik mijn vertrouwen volledig kwijt in deze kapsalon en wil ik eigenlijk helemaal niet meer terug, maar geld terug zodat ik naar een andere kapsalon kan gaan. Uiteindelijk heb ik dus alleen een basiskleur, masker en half droog geföhnd.

Ik ben pas tevreden als ik €80-€100 euro terug heb gekregen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Team Kapsalon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Team Kapsalon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Team Kapsalon

Heeft op 21 juli 2016 om 15:16 geantwoord