Klacht: Haarverf doet niet wat ik verwacht had

op 02 juni 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag heb ik op advies van de verkoopster een pak Schwarzkopf Blonde Dark hair ligtner gekocht omdat ik graag mijn haar weer wat lichter wou zodat de verf weer beter zou pakken . Ik heb netjes de verf goed laten intrekken en na 30 / 35 min uitgespoeld .
Helaas heeft het niets geholpen en is mijn haar nog precies hetzelfde. Alleen bij de uitgroei is het wat lichter uitgevallen . Met als gevolg dat de verf die ik er daarna overheen heb gedaan op de uitgroei vreselijk is opgelicht en in de rest van mijn haar geen effect heeft gegeven.al met al heeft het me veel geld gekost maar niet tevreden over het resultaat

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een tegemoet koming zien of in de kosten of in een bon voor nieuwe pakken verf

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Nikkels, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product. Wij hebben uw klacht goed ontvangen en reeds in behandeling genomen. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 25 juli 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kim Nikkels