Klacht: Haarverf

op 20 augustus 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 27 oktober 2016 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bezembinder,
Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring.
Tot op heden hebben wij geen antwoord ontvangen op de verschillende mails die vanuit info.cosmetics@henkel.com werden verstuurd. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om uw dossier te beschouwen als afgehandeld.
Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.
Wij hopen u hiemree voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door Fayebezembin