Klacht: Haarlak junior (gouden fles )

op 16 augustus 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Hallo , meerdere keren hebben wij junior mega strong de gouden fles gekocht en hij spuit of niet of hij nevelt alleen wij hebben hier nu al wel 10 flessen door moeten weg gooien ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Ik zou tevreden zijn wanneer er een passende oplossing word gevonden bijvoorbeeld door een paar flessen junior haarlak mega strong ( gouden fles ) te mogen ontvangen aangezien we al meerdere hebben weg kunnen gooien

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

3 maanden geleden - Geachte mevrouw De Jonge, Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze klantendienst. Zij hebben uw dossier intern opgenomen en u reeds een mailtje verstuurd. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 24 november 2017 om 13:16 geantwoord

Geachte mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product.

Betreffende uw klacht op klacht.nl hebben wij helaas tot op heden geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door D0otjj8