Klacht: Haarlak bus niet vol.

Lucavandelden op 05 november 2016 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb pas geleden een bus Schwarzkopf haarlak gekocht. alleen ben er achter gekomen dat deze bus niet helemaal vol zat. vind dit erg jammer en zonde van mijn geld.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik een nieuwe bus(sen) Schwarzkopf haarlak krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

7 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw van Delden, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren. Graag willen wij u vriendelijk doorverwijzen naar onze interne mail. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schwarzkopf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schwarzkopf

Heeft op 27 januari 2017 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Delden,

Betreffende uw klachtl hebben helaas tot op heden helaas geen reactie ontvangen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt om uw dossier af te sluiten.

Indien u bijkomende vragen heeft kunt u ons altijd telefonisch contacteren op het algemeen nummer 030 607 36 50. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 9u tot 17u.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door