Klacht: Haar verf doet niks

op 22 juli 2017 over Schwarzkopf in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb zo juist de brillance fashion lights gebruikt in de kleur 912. Ik heb zelf ligt bruin haar (ongv de kleur van het meisje achter op de verpakking), en wilde wat lichter tinten in mijn haar. Maar de verg heeft letterlijk niks gedaan. Ja me haar droger gemaakt. Ik heb pressies gedaan wat er op de verpakking staat. Maar niks.

Ik zou graag een nieuwe verpakking willen of geld terug. Ik heb het gevoel dat het aan deze verpakking ligt omdat normaal bij blindering het al vrij snel pakt en hevig ruikt en dat deed deze niet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Schwarzkopf over deze klacht.

Bericht van Schwarzkopf

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Inden, Wij hebben uw klacht intern in behandeling genomen en u een mail gestuurd vanuit Henkel. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Henkel Beauty Care

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schwarzkopf in behandeling genomen

Bericht van Schwarzkopf

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Inden, Allereerst onze excuses voor de negatieve ervaring dat u heeft ervaren met ons product. Wij hebben uw klacht goed ontvangen en reeds in behandeling genomen. Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Henkel Beauty Care

Alle klachten die gemeld zijn door AnoukI90